BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, August 30, 2009

xXxMeRdEkAxXx

merdeka!!!merdeka!!!merdeka!!!...neh jerit2 merdeka2 neh tau ke kali ke brape merdeka neh....ha?ha?ha? apesal bisik2 tuh....siap tanye2 orang seblah la plak....sah2 la tuh xtau kan....tengok2 buku sejarah la plak...dah2 xyah nak buka balik buku sejarah tuh....tahun ni kali ke 52....tuh baru aku tanye kali ke brape merdeka...lom aku tanye tema merdeka tahun ni....sure la xtau kan....kang aku buka bab ape lagu tema 1 malaysia lagi la xtau kan...lau tanye aku,aku pon xtau...sebab lagu tuh akan diumumkan pada 2 september ni....erm...camner sambutan ari merdeka tahun ni ek...kebetulan jatuh pada bulan puase...agak2 ade ke konsert cam tahun2 lepas...ade ke bunga api kat klcc,kat dataran....ade ke orang2 yang dress up gila2 malam merdeka kang...yang pasti mat2 rempit tetap ngan aktivit dorang la...x merempit sambil kibar bendera x merdeka katenye....dah xcident baru merdeka kot...wakakkaa....x kisah la macam mana sambutan tahun ni...asalkan sederhana....lagi bagus sempena bulan posa neh wat bacaan YASSIN lagi berpaedah...dapat juga pahala :D

0 comments: