BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, August 16, 2009

:-: KeRaNa DiA :-:

salam pengganti diri pembuka kata pada kali ini....sesungguhnye malas pula na menaip2 neh walaupun hakikatnye aku menyukainya....meluahkan ape yg terpendam dalam lubuk ati memang sukar...namun kerana dia aku memnyiapkan sati artikel khas ntuknya....tanpa dia aku sunyi,sesunyi2nye....dah lama kami x berborak,betukar2 masalah....betanya kaba....mungkin dia dilanda kesibukkan terlampau...atau mungkin dia bz ngan kerjayanya yg semakin mencabar...walau apepun kami tetap berkawan....jauh x jadik penghalang untuk kami saling berkongsi rasa...kerana kami adalah 1....dan ia sentiasa ade di suatu tempat yang hanya kami tahu....i loph her so much....hope we will meet at 1 day (:.....rara i loph u!!!!

1 comments:

unkown girl said...

uwa...terharunya...kat mane mane saje nama aku...kt blog ss..memula nama aku...blog cikmie nama aku...isk isk....rase cm menang anugerah lak..hahaha