BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, August 30, 2009

xXxDa LaMe LaxXx

dah lame tol aku x msg dak eyka neh....dia xde kedit kot xpon dia bz ngan trial dia...lupe lak nak tnye dia neh....tetibe je semlam mase nak buke pose dia msg aku...cm tau2 je aku dok ingt kat dia....pkai sox tpi kedit xpayed la plak..tu la dulu soh verify xmo......kan skang susah...so msg la lebey kurang ngan dia...skali telupe nak tanye dia pasal trial dia.....ley plak aku p open cite pasal ape ntah....dah lupe la...maklum la memori aku dah low...banyak cookies sume lupe nak delete....hehehehe...sok2 aku upgrade memori aku ke 8218712 gigabait ok...ade ke?....semalam last keje...so arini cuti sok cuti lusa pon cuti gak....lusa cuti pasai bos aku nak wat kenduri sempena aniversary dia...padahal rumahtangga tunggu mase je jadi rumah batu tanpa tangga...lantak dia la janji dia bagi aku cuti...bestnye dapat cuti neh...tapi bila dah cuti bosan la plak xtau nak wat ape....mula la na piki bile la na start keje...adesh.....

0 comments: