BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, August 17, 2009

xXxHeLl_Me WiF sOme1xXx

arini sempat la my sayam2 webcamm ngan hellme..dia neh chatter kat cb....ley la kate rapat jugak...aku pon baru je sempat berbual2 ngan agak rapat semalam....malam yang suci neh..dia kena jaga anak buah dia....ntah ape la dia merapu malam ni...aku dok gelak2 aje tengok pic dia yg sengal2 itu....tengah2 best chat nanes lak baby tuh...owh sweet gak baby ni...i like....wakkaka name dia nur shasha shazlin...tapi hellme kate dia x kompom la ejaan...apeda dia neh...dak tuh nanes ntah le apesal...aku pelik gak..hellme dah cubit2 dia kot...wkakakaka...gila dia ley jadik bapak agy neh...kena banyak blaja..semalam mase chat ngan dia aku rase dia ok...xde prob....xley nak ulas lanjut..sini open....wakkakaka...apepun aku senang la borak2 ngan dia....biarkan my sayam2 chat ngan dia....aku na undur diri n wanna sleep!!..nite...
zzzzZZZZzzzZZZzZzzZzzzzzZZzzZZzzZZzzZZZzzzzzZZzzZZzzzZzZZzZ

0 comments: